Літній мовний та оздоровчий табір «Поліглот» 

Літній мовний та оздоровчий табір «Поліглот» при Керецьківській ЗОШ I-III ступенів розпочав свою роботу з 30.05 2016 року. Під час перебування в таборі діти мають можливість поєднувати  навчання з активним відпочинком,удосконалювати свої знання з англійської,німецької та французької мов

 

ПЛАН

РОБОТИ  ЛІТНЬОГО  МОВНОГО
                
ТАБОРУ «ПОЛІГЛОТ»

 

 Основна мета мовного табору:

 

популяризація  мови, підвищення мотивації учнів до вивчення іноземної мови, формування комунікативної компетенції,  розвиток творчого потенціалу кожної дитини, виховання комунікативної потреби у пізнанні інших країн і народів.

  Завдання мовного табору:

 

показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання, де акцент ставиться на практичній частині та знаннях, які можна застосувати пізніше і в інших областях.

 

   Основними принципами діяльності  мовного табору є:

 

-      принцип зв’язку навчання з життям;

-      принцип комунікативної активності учнів;

-       принцип зв’язку позакласної роботи з уроками іноземної мови.

 

Під час перебування у літніх мовних таборах дитина зможе:

 

-      здобути необхідні мовні навички;

-      непомітно подолати мовний бар'єр;

-      удосконалити свою розмовну мову;

-      поєднати навчання із захопливим відпочинком;

-      найголовніше — отримати мотивацію для подальшого удосконалення знання іноземної мови.        

 

 Навчальний процес   передбачає організацію комунікативно особистісних видів діяльності,  зокрема:  

1.  Портфоліо учасника мовного табору
2.  Лексичні,граматичні,рольові ігри
3.  Драматизація,
 інсценізації
4.  Римівки,вірші,пісні
5.  Переглід мультфільмів, фільмів,обговорення
6.  Читання і обговорення,(
МІНІ–ІСТОРІІ І АНЕКДОТИ) 
7.  Фізкультхвилинки,рухливі ігри
8.  Проектна робота
            

        Заняття проводяться  в ігровій формі,з широким використанням інтерактивних форм (робота в парах, групах, командах) тощо.
        Навчання   розраховане  на 45 годин і  охоплює  тематику, що відповідає навчальній програмі , віковим особливостям та інтересам дітей середнього шкільного віку:

             

          l. МОЯ РОДИНА, СІМ’Я, ДРУЗІ

1.Сімейний альбом. Портфоліо (родинне дерево).

Знайомтеся – це я! Моя сім‘я (вірші, пісні, римівки)
 
2.Мої друзі. Опис зовнішності друга.

3.Розучування віршів. Перегляд тематичного відеофільму та його обговорення.
 
4.Ігри з друзями на природі.
Дружні шаржи
Командні змагання «Веселі старти»

          

 ll. ВІДПОЧИНОК , ДОЗВІЛЛЯ,  ХОБІ

1.Літні канікули. Види відпочинку влітку. Виготовлення постеру (робота в групах). Розучування  віршів, римівок про літо.

2.Організація свят, вечірок. Святкування дня народження (рольова гра). Виготовлення листівок, запрошень.  Пісні, привітання, ігри, конкурси.  Міні-концерт.
 
3.Відпочинок на природі. Природа влітку. Готуємося до пікніка. Рухливі ігри, фізкульхвилинки  на природі.

4. Світ моїх захоплень.  Виставка  виробів, вироблених       власноруч. Виготовлення постеру «Наші захоплення».   Захист проектів

 

lll.Іншомовний  світ

 1.Великобританія. Німеччина, Франція: визначні місця, символи.

2. Перегляд і обговорення відеофільму.

3.Проектна робота «Визначні місця Парижу»
4. Подорожуємо Європою.

     5.Розучування віршів, пісень. Конкурс малюнків

      6.Талант шоу. Вручення сертифікатів та подарунків